Persoane interesate

sâmbătă, 18 iunie 2011

O lume numai a mea ...

Un sfarsit de zi obisnuit , o seara placuta , un apus de soare , cand razele acestuia nu mai ard . Dar soarele este un glob de foc cu scantei arzatoare si energie blanda , dar puternica si eficienta . Aceasta eficienta vine din echilibrul interior , din regulile interioare bine stabilite si duse la bun sfarsit . Reguli nestiute de altii , controlate de mine . Si totusi , lumea din jurul meu are nevoia de a vedea si echilibrul exterior . Un zambet sincer , un trup si un suflet echilibrat , care cauta sa nu se exprime prin moda , deoarece , omul intreg se caracterizeaza prin ceea ce face . Pot purta ciorapi cu dungi si fusta cu buline daca acestea se asorteaza cu personalitatea mea . Pentru mine , nu brandul conteaza , ci modul prin care se exprima acel echilibru interior . Orice apus de soare are farmecul lui . Asa e si cu trupul si sufletul meu . 
Dar pentru a ajunge la acest echilibru am nevoie de o lume numai a mea . O particica de pamant separata , unde sunt numai eu , aparatul de fotografiat , creionul si multe multe foi , deoarece aceste simple obiecte ma linistesc si ma ajuta sa ma separ de lumea reala si  sa imi creez o lume numai a mea , cu propriile mele viziuni , unde sunt culori , forme si liniste adanca . 
In aceasta lume revin cand sunt ranita , suparata , obosita sau pur si simplu cand nu vad rostul zilei ce urmeaza . Pe acest taram imi adun curajul si energia necesara pentru a trece mai departe , si a cauta frumusetea timpului prezent . 
Intotdeauna exista un apus de soare mult mai frumos decat cel care a trecut . Unul mai promitator care ne indeamna spre frumusetile zilei urmatoare . Si nu conteaza daca azi suntem tristi . Caci din tristetea ceasului prezent se poate naste intelepciunea zilei de maine . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu