Persoane interesate

marți, 14 iunie 2011

Să ai un singur punct de referinţă ...

"Să ai un singur punct de referinţă ! Tu insati !"
Imi aduc aminte si acum cate persoane mi-au spus fraza asta . Imi amintesc ca m-am oprit putin sa gandesc si am spus : Toti avem nevoie de un punct de referinta in viata . Avem nevoie de prieteni  carora sa le spunem toate of-urile , avem nevoie de complici sau de prieteni de aventura . Avem nevoie disperata de ei ! 
Dar acum ma regasesc sa ma gandesc din nou la aceasta fraza . Imi suna in minte intruna ca un ceas cu pendul si ma gandesc la persoanele care mi-au spus-o . Aceste persoane nu au spus-o pentru a ma face sa ma simt mai bine , ci au spus-o din propriile experiente . Nu ma pot avea pe mine insumi  drept un punct de referinta , nici mai multe persoane , pentru ca doar o singura persoana este dispusa sa ma asculte cand sunt suparata , dispusa sa faca orice sacrificiu pentru mine si sa-mi fie alaturi la bine si la greu . Si aceasta persoana este Ea , subsemnata . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu