Persoane interesate

sâmbătă, 4 iunie 2011

Soarele a aparut de indata .
De indata ce zambetul si-a facut aparitia pe fata mea .
De indata , si cerul s-a facut senin .
Iar seninitatea cerului mi-a patruns in suflet .
Iar seninitatea din sufletul meu mi-a facut ziua speciala .
O zi speciala pe care o asteptam de mult timp .
Dar dupa putin timp , soarele a adus ploaia .
Dar aceasta , a adus dupa  ea si curcubeul .
Curcubeul viselor mele .
Iar acea zi , am petrecut-o cu toate persoanele dragi mie , care au facut dintr-o zi speciala o zi extraordinara .
Si sper sa se mai repete .
Norii au fugit speriati pe alt taram , lasandu-ne noua razele de soare .
Si le-am prins in mana si am strans pumnul , ca sa nu le pierdem .
Si profitam de fiecare secunda din acea zi .
Si am facut multe multe poze , pentru ca nu vom sti niciodata daca vom mai intalni o zi asa fantastica .
Macar vom sti ca pozele raman , chiar daca noi ne vom schimba .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu